why can't you just be normal?

de senaste veckorna har jag känt av mina allergier (päls och pollen) mer än vanligt. jag hade nästan tagit för givet att det skulle ha gått över by now. häromdagen reagerade jag av damen brevid på bussen, och på kvistarna vi använde vid skolfotot. men last night i reached it's top. jag vaknade vid fyra, halv fem av att jag kliade mig i ögonen och hade major problem med att andas. ni vet den där sugrörskänslan man får ibland, gånger typ tusen. ena ögat var så svällt att jag inte kunde öppna det. det var som att någon klistrat ihop det. och pillat in en bulle under ögonlocket. mamma fick kliva upp och försöka få dit ögondropparna, skölja ögonen på mig och leta rätt på tabletterna. jisses vad jag är trött på det här. "du kommer säkert att växa ifrån det", yeah right... bullshit.

nu ska jag fika. och plugga. hörshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0