if you're for real and not pretend, then i guess you can hang with me.

jag har lite ångest inför den här dagen faktiskt. den kommer att bli världslång, men förhoppningsvis väldigt rolig. idag ska jag:
• gå i skolan till ca 13.30
• åka direkt från skolan till jobbet, och jobba till 16
• infinna mig på arbetsintervjun kl 16.15
• jobba med laget, på närningen mellan 17-20.30
• stressa hem och hinna med en kväll på goya.

det är tempo hela dagen igenom och jag kommer inte ens hinna med att sätta mig ner och vila mellan varven. jag sitter och funderar själv på hur tusan jag lyckades klämma in så mycket på så lite tid? men vila kan man göra när man blir gammal... nu ska jag försöka komma igång med ett arbete om svenska kyrkan (nej, det är inte självvalt alls). kanske kanske kanske att jag slänger in något innan jag drar ut, otherwise hörs vi imorgon. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0