uppför är det lättare men neråt är det brant, kan inte landa där med ryggen rak.

ikväll har jag inte gjort en enda vettig handling tror jag. intalade mig själv att jag skulle hinna plugga asmycket eftersom jag slutade vid ett. hur mycket hade jag pluggat nu? nej just de, näst intill ingenting. arbetet ska in imorgon. hur mycket ork har man nu? precis, ingen alls. någonstans tog jag på mig att agera taxi åt mamma och hennes fnittriga kollegor, och det var väl ungefär det jag bidrog med överhuvudtaget. nu känner jag en stark längtan efter min fruktansvärt underbara säng, så att jag får vila mina ömma och trötta muskler (för ja, nånstans djupt under vadderingen har även jag muskler:))

vi hörs väl av imorgon, om jag får tid över. har rätt fullspäckat schema, men jag brukar ju hitta luckor :) natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0