those would be the best memories,

idag fick jag ett brev från elisabethsjukhuset i uppsala. naiv som jag är så trodde jag verkligen på fullaste allvar att jag äntligen hade fått en operationstid för min fot. jag höll på att börja gråta av besvikelse när jag insåg att så inte var fallet. det gäller bara ett besök, ett informationsbesök perhaps, vad vet jag?, men ändå. så nu ska jag betala för att få komma dit och prata, när man redan har kommit fram till här i gävleborg att det enda som skulle göra min fot bättre är en operation. och om den här läkaren nu skulle få för sig att säga annorlunda, då kommer jag att behöva leva med att aldrig mer idrotta. känner mig lite nere just nu alltså. kom igen då gud, can't you just be with me on this one!?


barcelona -07

 


Kommentarer
Postat av: matilda

men halåååå vad är det för en bild? den har jag ju aldrig sett förr. kanske jag ska vara glad för det alltså.

förövrigt tycker jag att vi måste ses snart!!

2010-10-20 @ 09:08:18
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0