just my luck

besöket i uppsala gick inte riktigt som jag ville. jag kände på mig att det skulle bli ett negativt besked. läkaren där vill inte operera mig. operationen är för komplicerad i jämförelse med den information han har fått ang röntgenplåtarna. istället blev det kortizonsprutor, igen, samt nytt rehabiliteringsprogram. jag är så besviken att jag gråter. hejdå fotboll...

hej högläge i sängen, godis och floder av tårar. hur fan kunde jag vara så förbannat klantig att kliva så snett att det inte går att fixa?! så jävla typiskt mig. jag vet inte alls vart jag ska göra av mig själv just nu.

Kommentarer
Postat av: catrin

ååh :( <3

2010-10-26 @ 20:47:55
Postat av: Malin;

men åh :( bajs ungefär.

kram dock, dunderhonungskramar <3



(förresten; vore det inte lite uppmuntrande att slänga upp lite frankrikebilder - som jag inte sett ännu, lilla sega filur; JAG VILL SEEEE, och drömma mig tillbaks)

2010-10-27 @ 16:19:34
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0