just gonna stand there and hear me cry?

sådär ja. det väntade major big time gone-wrong. fasligt onödigt många tårar har fällts ikväll, och jag kommer nog aldrig riktigt smälta de sista orden som sas. och jag hatar att du kan slå ner mig så hårt, att jag tar åt mig. och att du inte fattar att allt jag gör, gör jag för att på något sätt, om ens en liten ryckning i mungipan, få något som helst bevis för att du faktiskt är stolt över mig. jag hatar att du får mig att avsky mig själv.

lifesaver, jag älskar dig mest av allt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vem är det som inte är stolt över dig? Kör på bara, det spelar mindre roll vad andra tycker och tänker om dig, huvudsaken är att du är nöjd med dig själv och det du gör.

Kram

2010-10-13 @ 13:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0