it's time to feel good!

jag har en underbar omgivning. min familj, min släkt och mina vänner är bara bäst! tusen tack till alla som grattat mig till körkortet (dock inte här på bloggen). jag blir så himla glad att ni är glada för min skull. för själv kan jag fortfarande inte fatta det. jag får köra bil... sinnessjukt.

och till mina allra närmaste; förlåt för att jag inte berättade för er, men hade jag inte klarat det så hade jag inte fixat att berätta det. trodde inte att jag skulle få godkänt på teorin, och jag trodde inte att jag hade klarat uppkörningen, men på nåt sätt lyckades jag med det ändå. på första försöket. jag är verkligen stolt över mig själv (jaa töntigt, men känslan är undescribable). livet går verkligen min väg.


gullismamma köpte blommor och asti cinzano, och skålade för mig. mormor kom förbi med en bukett rosor och ett kort. jag blir så glad!

Kommentarer
Postat av: matilda

wohoooooo, grattis!!!

nu vet jag ska ringa när jag är fast och vilse någonstans :D

2010-10-06 @ 10:14:01
URL: http://matildaj.blogg.se/
Postat av: matilda

heheheee, skoja. men det fattade du nog.. hoppas ja :)

2010-10-06 @ 10:14:15
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0