i wonder if i ever cross your mind? for me it happens all the time.

typisk söndag. långtråkig och alldeles för ointressanta sysslor att göra. plugg, plugg och plugg. judendomen hit, variablar dit, noveller och trafikregler åt tredje och fjärde håll. givetvis har jag ju inte pluggat lika mycket som jag från början tänkte, utan skjutit undan det och kollat klart på satc-boxen för elfte gången iallafall. tröttnar aldrig.
men nu när det börjar bli kväll så bör man kanske ta sig lite i kragen och försöka få något gjort trots att motivationen ligger på noll. har alltid kommit undan lätt i skolan, men något säger mig att så inte kommer bli fallet i år. kanske att jag och mitt fotografiska minne får kämpa lite hårdare nu. det gör mig egentligen ingenting, jag måste bara lära mig att planera lite bättre.

med det trycker jag återigen ner näsan i skolböckerna. senare ska det ut och övningsköras. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0