i guess you better go and get your armour.

idag var jag uppe med tuppen, åkte och hämtade upp jullan och vidare till hille kyrka, för en liten intervju till vårat religionsarbete. kung blev det. så nice, det var iallafall en sak att stryka från checklistan. nu har jag bara några saker kvar, bl.a. argumental speach, proposal, historia etc. så det blir nog en del plugg på lovet ändå.

nu är det lunch, och strax ska jag trava ut till bussen och fara till jobbet. blir hetsdag idag också. ska hinna hem och duscha samt fixa nyllet sen ner till brynäsvallen sen, och det på mindre än en och en halv timme... jag slår vad om att jag blir försenad, någon som bettar emot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0