got two tickets and a dream.

jag är död.
jag uppskattar inte riktigt när tore leker hitler på idrotten. boxercise, sen var energin totalslut. dessutom har jag skrubbsår på knäna som varar så pass att legginsen kletar fast och jag river upp dem hela tiden. svider. har inte haft såna här sen jag la ner innebandyn...

straffade mig själv lite på träningen för en aning ohälsosamt mellanmål. 3 mil på cykeln och 685 bortbrända kalorier. dutti jag. avrundade med en miljard situps ungefär. nu känner jag mig smått förlamad. så pass att jag skulle vilja sova på en gång. måste dock läsa lite i engelskaboken, samt duscha innan det blir sängläge.
imorgon blir stressig som tusan, men i will make it. dock tror jag att bloggen blir lidande. men kanske slänger in ett hallå nånstans när tiden räcker till. nu ska jag hälla i mig fyra liter vatten och läsa tills ögonen går i kors (ja, jag gillar att överdriva). ha det fint, pussis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0