från och med nu,

det blir inte alltid som man tänkt sig. så blev det inte heller igår. det blev huge change of plans till slut. för jag hatar att vänta i ovisshet, så då bestämde jag mig helt enkelt för att stanna hemma till slut, vilket resulterade i en kväll med enorm allmän humiliation på interpool. att det ens är möjligt att vara så dålig som jag är på biljard var ju sinnessjukt. men det blev många härliga skratt ändå och storförlust till mig. en fasligt trevlig fredagkväll och härlig inledning på helgen.

idag ska jag ta itu med lite plugg nu på dagen, träna lite och sedan blir det nog bara hemmakväll faktiskt. päronen åker bort så jag ska njuta av lite egentid hade jag tänkt. men vi får se, jag brukar ju alltid hinna ändra mig en miljard gånger innan kvällen väl har kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0