don't wanna grow up, i wanna get out.

skapligt tråkig söndag. skriver på min comparative essay, män vs kvinnor ur idrottsligt perspektiv. jag skrev ett ganska precis likadant arbete i ettan eller nåt sånt (fast på svenska), vilket handlade om golf, så för enkelhetens skull tyckte jag att jag skulle uppdatera det liksom. men hur kul var ämnet? det var intressant första gången jag skrev det. nu blir man mest bara deprimerad när man kikar på summorna dom tjänar... en kvinna tjänar ju fjolligt lite jämfört med en man, men att 14 mille om året skulle vara lite tycker jag är att ta i ändå. vad tjänar en normal människa liksom? vad får vi i studiebidrag? 12600. och 14 mille ska vara lite... man skulle spelat golf istället för fotboll.
då kanske jag skulle slippa sitta här och grina illa för att jag inte orkar plugga mer.
jag är sinnessjukt skoltrött.
vart är min riddare på vit häst? det skulle vara ett bra läge att släpa sig hit nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0