don't be so pathetic, just open up and sing.

jag är för trött för mig själv tror jag. lever i en bubbla, varken ser eller hör. dessutom är allt fasligt roligt, trots att det inte var särskilt kul...
dessutom sitter jag här och skäller för mig själv, eftersom studentkryssningen fortfarande inte går att boka. att jag fick sitta med tele2 i lur'n i 58 minuter för att låsa upp min bindningstid var inte heller särskilt energigivande. trött man blir. men nu ska det vara fixat till fredag ungefär, och då ska jag beställa ny telefon! tjoho liksom. ikväll ska jag lägga mig tidigt (som jag säger varje måndag), ska nämligen ut på utflykt ang fossingen min igen, och då vore det ju trevligt om huvudet är på skaft så att vi ens kommer fram. svammel, det var väl skitsamma alltihop egentligen. men det händer inte så mycket mer i mitt liv just nu. lite mindre drama-situations, men det är väl så... haha ja, jäkligt kul egentligen.

ska dra mig nu innan jag babblar iväg hejdlöst. hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0