be my escape?

det är söndag, igen, och jag borde ägna en del tid åt att plugga. har två seminarium och mitt första matte c-prov nästa vecka. inte riktigt uppskattat, och motivationen ligger på noll. verkligen. så vad gör man? sätter sig vid datorn och låtsas som att man har bättre saker för sig än att plugga. färgar ögonbryn och ögonfransar. för ärligt talat, hur kul är det att läsa om august strindberg? och hur kul är det att försöka få in matten i huvudet när det ändå inte vill fastna. jag har verkligen missat för många genomgångar. om jag inte behövde matte c för att genomföra framtidsplanerna så skulle jag verkligen inte läsa det!
jag längtar bort till varmare breddgrader, typ egypten eller asien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0