all that's left in any case, is advertising space.

jag tror att blogg.se för tillfället lider av någon form av bokstavskombination just nu. eller så kan det vara jag som lider av den med tanke på att det är jag som sitter här framför skärmen och hyser aggressioner... men ingenting funkar ju!!!

nå väl, det har varit en mycket trött dag idag. inte nåt spect med den. två timmars promenad i höstsolen med emma och tayra. och tayra har fått för sig att vi ska kampa om emma, skruttis. i will be the last one standing, promise. hihi. nu ska jag strax förflytta mig ca 100 meter genom skogsdungen, och hem till sanna. ska umgås med les filles ikväll. idolmys står på schemat. slå den ni!
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0