visst finns det dagar som jag kan vara snäll och låtsas som förut.

att jobba åtta-fem vid en datorskärm är inte det optimala må jag säga. trött som stryk är jag och jag har rört mig alldeles för lite idag. tröttheten vill jag dock skylla på det faktum att jag måste kliva upp strax efter sex om jag ska åka med pappa, för buss finns inte på världskartan så tidigt på morgonen.

en vanlig dag, väldigt glest med samtal; facebook, horoskop, lookbooks och aftonbladet. kom hem och hittade sex and the city 2 i brevlådan och pannkaka på bordet. helt ok liksom. nu måstemåstemåste jag plugga innan jag sticker ner till friskis och tränar rumpan av mig. för om allt går som planerat pyser jag till vemdalen imorgon, och jag har verkligen inte lust att släpa med mig skolarbete dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0