love is really nothing but a dream that keeps waking me,

en hel vecka har gått, utan skolan. utan att jag lyft ett finger åt pluggandet, även om jag
minst en miljon gånger lovat mig själv att göra det. det känns skönt, har verkligen varit ett
lov (förutom onsdag-torsdag då jag jobbade hårt?). på samma gång har jag nästan lite
ångest över allt jag borde ha gjort. den känslan är lite jobbigare. tur att jag endast går till
onsdag innan jag sticker upp till fjällen igen. idre/grövelsjön den gången. mys.
det är inte mer än att man längtar.





don't say a word, just come over and lie here with me
'cause i'm just about to set fire to everything i see.

... and there i just said it; i'm scared you'll forget about me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0