and i don't care about your so damn good excuses,

tänkte endast slänga in två tankar som ploppade upp vid frukostbordet för att göra mig sällskap.
så jag härmar min vän matilda litegrann, busigt va?

HISS
- det faktum att vi åker till stugan i eftermiddag för att göra ingenting i tre dagar. mys.  


DISS
- halkan! okej för snön, men måste det vara så jäkla halt att man riskerar en vurpa á la bryta lårbenshalsen vartannat steg? är dessutom skitsvårt att köra med sommardäck nu för tiden.
dags att byta pappa!?




updt; ny fetingdiss - till tanten som satt bakom mig på bussen, och hela resan roade sig med att nysa varvat med blåsa mig i nacken så att mitt hår fladdrade i ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0