i'm at the war of my life,

no kidding, det är typ två dec snö på vår uppfart. igår var det höst och blask. vad fan hände liksom? på de två timmarna jag och petra satt inne hos siv igår hann det bli storm. nu är det alltså vinter. på riktigt. fast det är faktiskt plusgrader, så jag håller hårt i skinnjackan till den dagen det blir mer än -6 tror jag.

idag tog jag en rejäl sovmorgon, och klev sedan upp till wii sports och min nya fitnessage 24. det går åt rätt håll iallafall! pressade en apelsin och drack upp. åt en till (är det bara jag som älskar miniapelsinen i mitten av den stora? såååå cute!).

nu är det strax dags att ta sig till skolan. börjar om lite mindre än en timme, bussen går om en kvart. höööörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0