suddenly i'm in over my head and i can't hardly breath,

jag är nog inte så jäkla teknisk som jag gärna vill tro. jag har fått det bevisat minst en miljon gånger sedan jag fick min iphone. jag vet inte om det är ren dumhet eller om jag bara har oflyt. först fungerade ju inte sim-kortet på en hel evighet. sen köpte jag skyddsplast, som så klart var defekt när jag fick den. skulle få hjälp av grannen igår med att fixa lite, synkar inte med hans dator och vips så var all min musik väck. så imorse synkar jag med min egen igen vilket resulterade i att det vi fixade försvann. skulle försöka mig på att trixa lite själv, men då vill inte itunes vara med för fem öre utan hänger sig innan jag ens hunnit öppna det. avinstallerar itunes och laddar hem det igen, startar om och håller på. ingenting funkar. kul. och jag vågar inte tjata nå mer på min hjälpande hand tvärs över gatan, för nu har jag väl varit tillräckligt dryg. jisses.

kan någon bara förklara för mig vad jag ska med en iphone till?
(förutom att det ser bra ut...)

Kommentarer
Postat av: malin

den har roliga spel :)

2010-11-23 @ 09:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0