man måste dö några gånger innan man kan leva

en himla ineffektiv måndag. sov alldeles för länge, trots att jag lovat mig själv att komma upp även om jag är sjuk. har fått magkatarr, igen. jag vet ju att det blir så när jag stressar, och ändå kan jag inte slappna av. jag vet att jag mår illa konstant och att varje andetag gör ont. jag vet det, och ändå gör jag inte ett smack åt det.
idag tillät jag dock mig själv att få vara sjuk, ringde ett par viktiga samtal, samt skrev klart en skoluppgift. bara en miljard andra att skriva klart. älskar gymnasietiden, av hela mitt hjärta...... eller?


jag kände dina ögon den natten, dem följde varje steg.
dem såg mig som någon annan, och jag kände mig som det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0