it's win or lose, not how you play the game.

jag vet inte riktigt vad som är felet, men jag har haft gräsligt ont i huvudet ända sedan i fredags. jag försöker slappna av, sova så mycket som möjligt, ta det lugnt. jag har till och med börjat ta värktabletter (vilket jag av olika anledningar aldrig gör mot huvudvärk). givetvis kommer jag ju aldrig ihåg att jag ska ringa smärtcentrum, och nu när jag tänker efter så har jag nog förlagt numret dit.
därför känns det som att det inte riktigt blir någon vidare intressant uppdatering, för jag gör ju ändå ingenting om dagarna förutom hoppas på att det ska släppa. med det sagt tänker jag dricka upp mitt te och krypa till sängs. håll tummarna för att det blir bättre är ni gulliga! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0