it's just my luck to find someone like you,

jo det var visst something to say som skulle dra ner mig idag. min bebis har som sagt kommit, men med min vanliga tur, funkar den? nej så klart inte. tele2 har nå jäkla problem med en server som aktiverar simkort. så mitt nya sim är oaktiverat och mitt gamla sim, ja det är ju avaktiverat. och jag är fast mitt emellan. utan kontakt med omvärlden ungefär. jag skulle ringa igen om 24 timmar om den fortfarande inte fungerade då, men det fanns inte någon garanti för att dem skulle kunna hjälpa mig då heller. så nu ska jag bara vänta. utan ett simkort som fungerar.

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Matilda,



Jag beklagar att du fick vänta längre än vad man normalt sett behöver. Jag hoppas att du fått igång SIM-kortet nu och att du är nöjd med din nya telefon.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-11-19 @ 15:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0