if i ever see you my heart is gonna believe, but i'm leaving either way.

nu är vi alldeles strax på väg mot fjällen. har som vanligt packat med mig alldeles på tok för mycket. hellre det än för lite känner jag. datorn åker med, i studiesyfte (troligt va?). har rotat rätt på dongeln till bredbandet, så det är mycket möjligt att jag slänger upp några ord här då och då. danne har loggat in på sitt spotify premium-konto på min dator, perfekt för stunder som denna!

jag är så himla taggad på att komma fram, äta soppa till middag, slänga sin i bastun (med obligatoriskt snörull på altanen) och sen krypa ihop i soffan och kika på en bra film. kan det bli bättre?

tösan nedan och mormor vaktar huset medans vi är borta. :)





grövelsjön, here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0