i don't believe that anybody feels the way i do,

det blev en rivstart imorse, och jag fick bokstavligen slänga i mig gröten och springa ut till taxi emma som väntade. blev lite ärenden och några bitchiga dispyter med riktigt otrevliga apotekare, sen gick vi till bodin's bageri och köpte med oss fika hem. det blev lite plugg och en promenad med tayra. är nu hemkommen och sitter och kämpar med en uppsats. den måstemåstemåste bli klar idag. panik. hittar ingenting... skulle vart inne i fredags också, heh.

har hur som helst två timmar på mig innan jag ska packa in mig i bilen och åka till petra för lite mys med ett gäng härliga brudar. blir dock tidigt för mig som ska upp och jobba imorgon. tråkigt, men pengar är pengar, så vad gör man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0