for all of my trying, we still end up dying, how can it be?

idag har vi varit på sacomässan i stockholm hela dagen. 06.00 stod klockan på imorse och jag var fatalt trött när jag släpade min upp ur sängen. hittade en del intressanta montrar, framförallt språkresor och internationella utbildningar. hittade även en universitetsutbildning som jag lutar riktigt starkt mot, men intagningspoängen låt i snitt på 1,9 så då lär jag ju verkligen ligga i må jag säga. får se, har ju usa först. kanske blir kvar där?



idag, och igår.

är trött som stryk, och har dessutom ont i huvudet, så jag blir hemma i soffan/sängen och vilar upp mig. och trixar lite med min telefon.
vilken jag såg att jag fått en kommentar om, så svar;
ja sim-kortet är aktiverat nu (vilket det blev efter några, typ 4-5, otroligt otåliga timmar) och jag är supernöjd med min telefon. dock har jag inte hunnit med att fatta alla finesser med den, men jag antar att sådant kommer med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0