every little thing is gonna be alright?

det här med bil är nog ta mig tusan ingenting för mig ändå. efter helgens bravader kan man ju tycka att jag skulle lärt mig att vara någorlunda försiktig, men icke sa nicke. ta mig tusan att jag skulle dra i handbromsen så att den fryste fast. matilda i ett nötskal. ni kan ju tänka er att det inte var superlätt att köra hem med handbromsen i? hur mycket jag än gasade så kom jag INGENSTANS kändes det som. så fort jag tryckte ner kopplingen tvärnitade bilen, så vad fan är växla liksom? måste man göra sånt? det gick i ca 30 hem, och den släppte efter ett tag, när den blivit tillräckligt nernött för att inte ta något mer.

ni kan ju tänka er hur glad pappa är nu, och hur många gånger jag fått höra "klantskalle" sen jag kom hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0