dag nio; platser jag besökt

inom sveriges gränser har jag rest countless times, så jag vet inte alls om jag tycker att det räknas... öland, gotland, uppåt, neråt osv. jag har inte varit utomlands sådär överdrivet mycket, men nog har jag hunnit med ett antal resor i mitt 18åriga liv.

-98: aiya napa, cypern




-99: cala bona, mallorca



-00: las palmas, gran canaria
-01: cala bona, mallorca
har inte en enda scannad bild från dessa resor, tyvärr.

-07: barcelona, spanien



-08: paris, frankrike



-09: platanias, kreta



-10: london, england och nice (cap d'ail och cap d'antibes), frankrike







det är konstigt att jag som är så vansinnigt flygrädd har rest och sett så mycket. men jag är glad att jag har det. för man växer som person för varje resa man gör. nästa år planeras två trippar; teneriffa och en för pappa fyller gubbe, och sen givetvis usa-flytten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0