you will always be mine, in the back of my mind.

jag hade jätteroligt igår. två undantag; jag har magkatarr och den där snubben som trängde in
mig i väggen... inte ok!
jag fick jätteont i magen när jag skulle gå till bussen men höll ut ändå och det blev bättre i typ
en timme. när vi väl var på goya trodde jag nästan att jag skulle dö, jag kunde inte andas.
och vad var det för äckel som trängde in mig i ett hörn och höll fast mig?! vidrig kille, och vid
jackorna kläckte han ur sig att "går du före mig så slår jag ihjäl dig". bläää.
mådde illa hela vägen hem, fick hoppa av bussen och gå från ica. skönhetssömnen inatt var
väl det gudomligaste jag varit med om.

men hur som helst, bortsett från dessa tråkigheter så hade ju vi jätteroligt och dansade och
sjöng för fulla muggar. det var supermycket folk och jäkligt trångt dock men vad gör det om
hundra år?
nu ska jag stödvila innan jag följer med pörnill och kikar på fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0