you only live once, but if you live right, once is enough.

det blev inget bloggande idag. det hanns inte med... jobbade 8-15, sen åkte jag hem och
vilade en stund innan jag åkte till emma. har färgat hennes hår, fixat hennes naglar och
kollat på bella & tyra show. och ursäkta, men vad fan är det för fel på kissie!? hur blåst
får man bli? hon är så fuuuuuuuul. vi satt och asgarvade åt hela grejen, så jävla töntigt
gjort.
nå ja, pappa ringde nyss och mumlade att han var full nånstans och att jag skulle hämta
honom. jag blev helt grundlurad, helt ställd. "jahaaaa, hur då hade du tänkt?"
"nej men kan du inte ta en taxi och komma hit?" sluddrade han. jag började tänka nåt i stil
med att "shit jag måste ringa mamma..." och sa att jag skulle ringa upp snart innan han
gav med sig och sa att han minsann inte alls var full men undrade om jag ville jobba imorgon
och när jag skulle komma hem. jag känner mig fortfarande helt lurad, mamma hade dock
jäkligt roligt åt saken. så ja, imorgon ska jag upp och hjälpa till att byta växelservrar. dutti
jag. halv 9 börjar jag. så nu ska jag krypa ner i min underbara älskade säng.


jag fick bilderna från min födelsedag idag... och sanna, vad fan hände!?
haha, alltså jaa... bjuder på den..!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0