you make me wanna loose control,

en kort, men sååå lång, dag idag igen. hade en lektion innan jag pyste ner på stan med petra.
hittade en del som ska inhandlas till veckan. hem och sova, ner på stan med emma, hem till
emma, sminka och prova frisyr tills imorgon, hem hit, film och snart kommer john blund på sitt
frekventa besök.
imorgon ska jag upp rätt tidigt, eftersom jag ska fixa emma inför dels hennes gudsons dop och
dels inför hennes bal. efter allt provande idag blev hon ASFIN! hon är ju givetvis jättevacker
innan och utan smink, men jag lyckades faktiskt jäkla bra med att framhäva hennes liksom
naturliga skönhet typ... :) jag är fan grym! ni ska få se imorgon!

fick ett anfall i min katarrdrabbade mage idag igen och har legat som en klubbad säl sen emma
åkte hem. tänker försöka sova snart så jag klarar av att fixa henne imorgon. så godnatt då
mina kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0