why do you have to push me so hard? you're pushing me away,

jag vet inte riktigt vad det där möte gav över huvudtaget egentligen, men jag var ju där iallafall.
höll mig vaken hela tiden också. efteråt hade jag en timme att fördriva så jag strosade runt på
stan en stund i min ensamhet. hittade inget som föll mig i smaken alls, vilket kanske var bra.
stötte på sandra och linnea också och stod och pratade en stund, och tiden gick lite fortare. gick
till vallen, tränade, duschade och kikade på 30 min av div3-matchen. ifk ledde med 2-0 efter
7min. tror dom vinner faktiskt.

nu väntar psykologiboken på mig. måste ta tag i det nu på en gång. prov första lektionen imorgon
sen är kursen sluuuuut! har nog en helvetisk plugghelg framför mig, men sen är det nog det mesta
över. då måste jag bara ta tag i mitt franska presentationsbrev. may god help me....
nog om det, hörs när livet drar igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0