jag blundar så hårt jag kan och försöker glömma,

det är jobbigt just nu, vilket kanske märkts ganska tydligt här. så idag gör jag det jag gör bäst.
spenderar lite pengar, tröstshoppar.

Jackline Shirt SEK 314, Vila - NELLY.COM                     
transparent blus, vila/nelly.com 349 :-          navelsmycke, barbarella.se 125:-

det stod mellan detta och att åka till ica och köpa något ätbart. detta verkade helt klart mest
hälsosamt. dessutom är det okej att handla när man just fått reda på att man fick ytterligare
en veckas jobb i sommar. 6,5 veckors jobb väntar det kommande lovet, varav tre i frankrike.
efter det ska jag nog försöka dra med mig en vänlig själ utomlands i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0