a human mistake, but a mistake it was, and it was big enough.

det har varit en dag med mycket känslor inblandade. glädje, sorg, uppgivenhet, undran,
ledsamhet etc, etc. den har varit mestadels bra eftersom jag på många vägar har kläckt
ur mig känslor från långt inne. sånt som sitter som jag inte gärna pratar om.
emma och catrin, ni är kalas! tack för att ni lyssnar. och klara, du är så jävla härlig, du
vände mitt humör helt idag. fast du kanske aldrig riktigt förstod det själv.

mamma är fantastisk. vi spenderade några timmar på stan och avslutade med middag
på coffeehouse. och min syster är bäst, trots att hon ligger sjuk och har det svinjobbigt.
ni är bara kanon, allihopa, och jag är glad att jag har er i mitt liv! bara så ni vet.

med det sagt tänker jag gå och lägga mig nu, imorgon ska jag och mamma iväg på en
liten roadtrip. får se vad som sägs. godnatt!


Kommentarer
Postat av: catrin

<3 lycka till imorgon, skruttis!

2010-05-27 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0