i forgot to say out loud, how beautiful you really are.

okej, noll bloggade igår. det berodde dels på att jag var upptagen större delen av dagen och
dels för att jag igårkväll bestämde mig för att installera windows 7 på computern. dessvärre
orkade varken pappa eller jag vara vaken och slutföra installationen.

hur som haver, emma och tavo var så fina igår så jag började gråta. och sanna såg ut som
en prinsessa av något europeiskt land vilket ledde till att jag började gråta igen.  
de var så vackra tillsammans! har inte fler bilder tyvärr, men de flesta kommer väl upp
på facebook förr eller senare ändå så.

ikväll ska det pluggas och tittas på tv. är supertrött och hängig, så mer än det orkar jag
nog inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0