inget ljus där vi irrar och springer runt i våra dunkla rum,

helgen har varit fylld med massor av trevligheter. fredagen blev det middag och krogen och igår
kom en del av släkten hit för att fira att min farfars nya gumma har fyllt 60 år. hade väldigt trevligt
och fikade och busade lite med lillkusinen. han är nog världens sötaste unge!
gofisen.

mys med emma igår kväll och ut i solen och bli lite brun idag. har precis varit ute och kört en del.
nu ska jag ut med lite skolböcker och plugga inför självmordsveckan som jag så brutalt kallar den.
har fruktansvärt mycket att göra i skolan den här veckan, helt galet.

senare ska vi åka till gravarna och pyssla lite och berätta för farmor att jag saknar henne. och att
hennes skämt "give me a bööörk" fortfarande lever mellan mig och malin. det är nog minst 12 år
gammalt, men jag tror att både jag och malin minns dagen som igår. blir alltid sentimental av att
tänka på det. fast nu för tiden minns jag oftare med ett leende på läpparna än vad tårarna rinner,
även om det fortfarande händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0