though you're still with me, i've been alone all along.

idag har varit en bra dag än så länge. hade en lektion imorse och ett hål på cirkus fyra timmar,
vilket resulterade i en sväng på stan med cattan och petrus. solsken och typ 20 plusgrader får
en verkligen på bra humör! vi köpte subwaymat och satte oss i boulongnern vid vattnet och åt.
myspys.
historian bestod av chill med jullan och nu är det svenska. kvällen kommer att bara bestå av
matteplugg inför nationella imorgon. jag är sjukt nervös och har riktigt höga ambitioner. måste
klara det.. blir nog en sväng hem till einstein själv också, hon kan ju iallafall rätta mig när jag
gör fel.


Kommentarer
Postat av: Emma

WowWOw, får jag kalla mig för Einstein? :D



Du fixade det galant bruden ! <3

2010-05-18 @ 16:22:53
URL: http://emalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0