the hour-glass on the table, the walk before the run.

blev hemma idag också eftersom magen varken mår bättre eller sämre. orkar dock inte ringa
och tjafsa med tanten på 1177 idag igen. det får vara, helt enkelt. jag försöker googla på
blindtarmsinflammationssymtom, men jag blir inte ett dugg klokare. om det är högersidan jag
ska ha ont i så har jag det, men jag har inte feber utan känner mig bara sjuk.
hur som helst, nu måste jag försöka plugga på träningsläran, har precis fått frågorna av våran
lärare och även blivit erbjuden att skriva provet nästa måndag, men jag vet inte om jag vill ha
det på mina axlar... vi får se hur jag mår imorgon helt enkelt.

dessutom börjar det bli lunchdags, och jag får bara äta kokt mat... skitkul när det finns pizza i
kylskåpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0