ni är det finaste jag vet, när allt annat här är falskt och fel.

jag har riktigtriktigtriktigt fina vänner. otroligt härliga tjejer som omger mig.
idag kom två av dem hem hit med jordgubbar och blommor, bara för att pigga upp mig.
jag blev rörd. och frustrerad. för jag befann mig i valbo, på köpis, i en annan väns försök
att pigga upp mig. mamma ringde och vi skyndade oss att fika klart och åkte hem. 
och här i köket satt två donnor med leenden på läpparna. jag blev fruktansvärt positivt
överraskad även om jag grämer mig över att inte varit hemma. men till er tre tjejer vill
jag säga tack för det här dagen, och att ni betyder väldigt mycket för mig (även om jag
inte är särskilt bra på att visa det).
jag älskar er brudar, ni är verkligen toppen att ha! precis som ni alltid finns här för mig,
ska jag alltid finnas här för er.

Kommentarer
Postat av: catrin

love you <3

2010-05-04 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0