my heart is bound to beat right out my untrimmed chest.

1500 ord senare är jag helt slut. mitt huvud ekar tomma ord om luther och ekonomiska
utvecklingen under stormaktstiden. jag har läst och läst och åter läst. fyra a4sidor har
jag skrapat ihop och än är jag inte riktigt klar. men nästan. sista spurten behöver jag
faktiskt hjälp med.

hur som helst. det är två veckor kvar nu. fjorton dagar et je suis en France. je suis trés
excité. j'ai besoin de commencer à planifier. åååååh, suis trés trés hereuse.
nu ska jag sova, och hoppas att den sista tiden går fort. ska bättra på franskan också,
damma av mina gamla kunskaper. det ska bli så kul, och det kommer att ge mig så
himla mycket! godnatt mina kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0