let's rewrite an ending that fits, instead of a hollywood horror.

okej, jag blev väckt imorse. men det gjorde dock inte så himla mycket för det var mamma
som kom insmygande, la sig bredvid, smekte mig över håret och frågade om jag ville följa
med till sågmyra. och det ville jag ju egentligen, trots min sega kropp. men det burkar vara
så himla upp och ner med kläderna där så jag kände att jag inte riktigt visste om det var
värt det. det var det dock. fanns supermycket snyggt. och för en gångs skull handlade jag
minst.
har varit hemma i ca en timme nu och tänkte försöka visa mina fynd.


t-shirt, lager 157s egna 60:-


chinos, vila 100:- (!!!!!)


örhängen, dazzling 24,5:-

ett par frank dandy-trosor fick också följa med hem, och ett par fingervantar som jag
tänker kan vara bra att ha på träningarna i vinter. fynd är roligt, och ännu roligare
när pappa betalar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0