if it's bad is it always my fault, or did somebody bring me down?

jag och catrin hamnade på coffee lounge och fick i oss lite varma mackor med kyckling
och sweet chilicreme. farligt gott. blev en kort vända i stadens butiker innan vi åkte till
skolan vid geografin, bara för att inse att vi inte riktigt orkade och avsluta en kvart
senare (eget arbete). av en slump hamnade vi inne i lärarrummet vid våra skåp där vi
satt och pratade med janbanan i en halvtimme, om livet. det var typ trevligt. avslappnat
och inte alls som lärare-elev atmosfär.

annars idag har jag varit i valbo och köpt en fransk ordlista och en ananas.
motvilligt lämnade pappa också ifrån sig sina bilnycklar och jag och mamma gick ut och
brummade lite med saaben. gick fruktansvärt bra. nu ska jag läsa på om det finska
vinterkriget, och sveriges väg till demokrati så kanske jag kan skrapa ihop något poäng
på morgondagens slutprov i historia.


arkivbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0