if it's bad is it always my fault, or did somebody bring me down?

jag är lite less. för det första fick jag vg i engelska b. helt jävla värdelöst. har tre jävla vg
nu, heja. jag kommer aldrig att bli nåt. skit.
sen får datorn kortslutning mitt upp i skriverierna av ett arbete med deadline ikväll. hann
jag spara? NEJ. eller jo okej, en del fanns ju kvar men inte allt och inte det viktigaste.
sen får man som pricken över i svarta hårstrån i maten. går till polishuset och hämtar leget,
och ja men det blir fan till att skämmas i fem år till då. SKITKUL.
kommer hem och helvetet brakar lös över lite oinplockad disk. dessutom får jag studiebidraget
på utbetalningsavi IGEN, trots att jag i två månader har blivit lovad att nästa gång kommer 
det på kontot. jag blir galen.
och NEJ DET ÄR VERKLIGEN INTE MIN DAG IDAG. jag hatar idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0