i tried to be someone else, but nothing seemed to change.

solen skiner och det är 25 grader på vår altan på framsidan. kan jag njuta av detta? nej.
istället sitter jag inne vid datorn och ska sätta igång med pluggandet. har lovat mig själv
att historian ska bli klar idag, och att jag ska komma så långt som möjligt på geografin.
dock tänker jag som längst plugga till klockan sju ikväll, vilket ger mig ungefär åtta timmar.
jag tror att jag behöver allihopa nästan. jag måste skriva ett slående bra historiaarbete.

ska verkligen verkligen försöka att få så mycket som möjligt gjort idag så att stressen avtar
lite och jag kan lägga fokus på samhällsprovet och svenskan i veckan istället. det vore ju
guldvärt. tråkigt inlägg och mycket tjat om plugg men mitt liv går i stort sett ut på plugg just
nu, så jag hoppas att ni har förståelse för detta. jag ska bli roligare sen, när det är över.

så länge får jag nöja mig med att drömma mig bort. typ hit,

mauritius. vore inte helt fel va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0