i just miss you, that's all...

jag är lycklig. jag vågar nog ta mig fan kalla mig för lycklig idag. det har varit en fantastiskt
bra dag, och jag är så peppad! riktigt på vad vet jag inte, time will tell.
spinningpasset var ett medelpass och det strömmade svett om alla deltagande. inklusive mig.
sjuuukt svettigt, fysiskt jobbigt och himla roligt. mina muskler har fått en rejäl genomkörare.
köpte mig en sallad och travade hem till pernilla där jag käkade innan vi drog oss mot vallen
och derbyt. som vi förövrigt vann med 3-0. grymt.
nu blir det grey's anatomy och grönt te + honungsmelon! kommer nog avsluta kvällen med
lite yogalates för att sova extra skönt.

har två dagar kvar nu, petra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0