det känns som att jag har ett litet privat jävla moln över mig,

mycket körande idag, backat runt hörn, fickparkerat och sånt där tråkigt. men det gick bra.
körde några svängar också, vilket också gick kalas. mindre skönt i knäna dock. får jätteont
varje gång jag sitter bakom ratten, så hem från bollnäs igår var en riktig killerdrive.

var på stan och växlade in mitt stipendium till frankrikeresan, köpte en morsdagspresent,
och sen var jag på vallen och kollade på vår match. vi vann med 2-1.
dagens största minus är att jag på fullaste allvar tror att jag har brutit lilltån. no kidding.
det gör så jäkla ont, och den är blåsvullen och går inte att röra. ringde 1177 och de sa att
om jag hade kryckor hemma borde jag gå på dem om jag hade ont, men de tyckte inte att
det var någon mening med röntgen eftersom man inte gör något åt brutna lilltår.
jävla dörrkarm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0