because of you i find it hard to trust, not only me, but everyone around me.

magen fortsätter jävlas. har just upptäckt att det är när jag äter som jag får ont, så för tillfället
ger jag fan i att äta. pga en sömnlös natt då jag låg vaken tills åtminstone malins väckarklocka
gick nånstans vid 05.25(?) har jag en hejdundrande huvudvärk och jag är nog faktiskt riktigt
negativ idag. får helt enkelt börja om med räkningen imorgon.

jag försöker plugga men fokus vill inte infinna sig. tankarna glider iväg åt andra håll och jag
känner mig riktigt matt och grinig nu. önskar att jag kunde få skriva av mig allt, men eftersom
det ändå är några själar som kikar in här varje dag får jag kort och gott låta bli. det finns folk
som skulle ta illa upp. och nej det är inte massa skitsnack, det är bara mina känslor gentemot
vissa personer. skulle absolut kunna stå för dem, men det känns bara onödigt att dra upp allt
igen när jag så länge betett mig som om det är förflutet och glömt.

vissa kanske fattar redan nu, och ja det skaver i mig fortfarande. då är jag glad att ni känner
mig så väl att ni fattar en sån här luddig förklaring.
sen är det dem där känslorna som jag önskar syntes tydligare, att jag kunde göra något av,
men som det är nu är det nog bara ett fåtal personer som ser. jag önskar att jag kunde
ändra på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0