and so it is, just like you said it would be.

lång och kall dag. regnade på måsberget och jag och pernilla frös som små djur. meneee,
vi hade rätt kul ändå. fick skjuts hem sen så det var skönt att slippa bussen.

kvällen har bestått av tv, mys med bror och yoga+pilates. jag är duktig! imorgon ringer
klockan 06.15 och jag jobbar på nygatan mellan 8 och 3. har en känsla av att det kommer
bli en rätt lugn dag faktiskt, men vi får väl se. jag har aldrig öppnat där, så det ska bli
spännande. nu ska jag alldeles nyduschad och insmord krypa ner i en renbäddad säng.
älskar den känslan. nyrakade ben och nya lakan, kan det bli bättre?
hur som helst, vi hörs imorgon gullisar! godnatt!

bara-för-att-bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0