a thousand lies have made me colder,

en dag med syster, innehållande mycket bussåkande och gula bilar, många slag och många
skratt. hon är slående vacker den där systern jag har.




hon kan inte riktigt hjälpa att hon inte alltid hänger med...


till lillebror köpte vi ett par solglasögon, vilket han blev förvånansvärt glad över.
nu blev han ju cool som han sa, "lika dig matainda".
för min del inhandlades också nya underkläder, vilka jag är supernöjd med och kan visa
vid senare tillfälle.

hc var jag ju också till ja... och jaa det är nå kroniskt tonsillit, eller nåt sånt? det är typ en
kronisk biverkning av alla halsflussar jag har haft. kuuuuuuul. meneeee positivt matilda...
en annan matilda kommer hit ikväll och spenderar kvällen med mig. känns som att det var
aslänge sen, fast det var det väl egentligen inte..? hur som helst, ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: malin

skitsnygga bilder hörrudu

2010-05-07 @ 19:39:58
Postat av: malin

speciellt nummer tre

2010-05-07 @ 19:40:32
Postat av: Katia

Hej, hoppas du får en underbar helg.

På min blogg kan du läsa allt om min äventyrliga resa till LA & Las Vegas:)

kram:)))

2010-05-07 @ 19:56:36
URL: http://newstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0