you give love a bad name,

hade en miljon saker att hinna med igår vilket resulterade i dååååålig uppdatering. men,
vi började iallafall här med mat och lekar och lite bekännelser. några droppar alkohol
kanske. härlig musik och en massa tända ljus under earth hour.
jag hade superkul! drog ner på stan och solo där vi skakade rumpa fram till strax innan
stängningsdags. det var rätt mycket folk, men musiken var väl inte mycket att hänga i
julgranen? jag kommer nog inte att gå tillbaka dit i första hand. men vi gjorde helt enkelt
det bästa av situationen och danced our asses off. fick skjuts hem och satt i bilen och
pratade i en halvtimme ungefär. sen gick jag in och städade innan jag äntligen fick sova.

tusen tack för alla fina presenter tjejer, ni är toppen! jag blev suuuuuperglad. ♥
nu ska jag försöka vakna till nog att ta itu med matten. bilder kommer när jag fått några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0